středa 6. února 2008

Začíná soutěž k narozeninám CK Špunt

Tento týden začíná taková malá luštitelská hříčka.
Na začátku května se totiž bude konat oslava vzniku a toho času již dvouleté existence CK Špunt a zároveň zde hodlám oslavit narozeniny své. Ovšem tentokrát trošku jinak. Budou se konat na velmi zajímavém místě, ovšem dostane se tam jen ten, kdo se správně prokouše přes několik otázek, rébusů a kvízů a dopracuje se tak k indiciím vedoucím k odhalení místa této oslavy. Předem podotýkám, že ani já sám jsem tam ještě nikdy nebyl. Což je taková první nápověda. Ovšem s přihlédnutím na poměr míst kde jsem byl a kde ještě ne, je to nápověda takřka nic neříkající. Takže. Každý týden se buď tady na blogu, nebo ve vaši mailové schránce, nebo na stránkách CK Špunt objeví nějaká ta indicie a je jen na Vás, jak se s tím poperete. Kdo nakonec na místo dorazí jako první, stane se držitelem sudu piva, v případě abstinenta sudu limonády.

První nápovědu objevíte v této osmisměrce po vyškrtání všech níže napsaných slov. Příjemnou zábavu.

Indicie1:



Slova k vyškrtání: akcie , améba , bambus , bedna , bouda , brok , bylina , clona , deník , dovoz , erna , fauna , kolky , kondor , kopr , krysy , maso , mrva , nedouk , nikl , nouze , potrava , prorok , skot , sonet , vápno , vousy , vzdor , zakázka , zkumavka.

Po vyškrtání všech slov vám zůstane tajenka, která čtená po řádkách ze shora dolů dá hledaný text. Pokud někdo objeví chybu, což je ostatně klidně možné, ať mi ji napíše na ckspunt@email.cz.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahojky...tak jsem poctivě vyluštila osmisměrku, ale narazila jsem tam na jeden chyták...bouda...není tam...tento záludný problém je třeba vyřešit, aby nepletl další zájemce o tvou a špuntí narozeninovou párty...braigl