středa 3. října 2007

Sám si vařím, sám si peru, ale bydlím s Fýtým…

Nebudu otravovat s dlouhými unavujícími pasážemi o tom, jak to zase všechno klape, jak schne prádlo na sušáku, jaké je krásné babí léto a tak a pustím se přímo k jádru pudla. Ve svém staromládeneckém podnájemním bytě 2+1 bydlím s Fýtým. Kdo ho zná, ví své, kdo ne, jistě si ve svém okolí po mém vyprávění vybaví podobného člověka. Nebudu popírat, že naprosto stejně by mohl psát on o mně, ale já mám blog a po zkušenosti z minulého pátku i hroznou chuť vám o té lamě něco napsat. Příhod je mnoho, ale ta nejčerstvější souvisí právě s novou pračkou v našem bytě. Něco jsem vám o ní totiž neřekl. Ta bílá krabice sama o sobě je k praní naprosto nezpůsobilá. Musí se samozřejmě nejdříve zapojit do elektřiny. Ale to ještě není zdaleka vše. Ze zadní stěny jako choboty trčí dvě hadice. Jedna je určena k připojení na vodovod a druhá k tomu, aby špinavá voda mohla pěkně odtéct, v našem případě do vany. A teď už jistě všichni tušíte kam mířím. Jednou jsem si zase nic netuše naložil prádlo k očištění, nasypal prášek…, zapnul a šel se válet. Doby, kdy jsem to chodil každých pět minut jistit minuly, teď už vím, že vždycky všecko dobře dopadne. Ne však tentokrát, o nějaký čas dříve se sprchující Trávník totiž odstranil odpadovou hadici z vany a umístil ji nenápadně do kyblíku s chemikáliemi. Po kompletně proběhlém procesu jsem při cestě na záchod narazil v chodbě na divnou kaluž. Asi po třech vteřinách mi došlo, že kaluž se zřejmě musela odněkud objevit a koupelna byla jasná volba. Když jsem otevřel dveře čekal mne báječný pohled na souvislou hladinu vody, po níž se jako měňavky pohybovaly mastné fleky vyplavených chemikálií (diava na parkety, něco na mytí oken) Když mi to došlo, uvědomil jsem si také, že bydlíme ve druhém patře a tudíž zřejmě právě vyplavujeme souseda. Pochopte, jsem chlapec z vesnice a za dobu svého pobytu v městě jsem vyplavoval poprvé a tak jsem se této činnosti poněkud děsil. Fýtýho jsem vyřval a ten šel diplomaticky urovnávat spory k sousedům. Holé neštěstí zatím vytírala a Ctiborka se smála… A to je vlastně všecko. Mám za sebou první vytápění sousedů a byla to vlastně nádherná příležitost, abychom se všichni sešli a popovídali. Uvařil jsem večeři a načnul vínko…. Tak zase příště, až bude u nás třeba hořet na shledanou.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Před započetím jízdy zkontrolujte způsobilost vozidla, pane. Nechápu, jak můžeš prát, když máš hadici v kýblu. To by mě asi nebavilo. Proč o mně radši nenapíšeš něco hezkého? Nebo o sobě něco ošklivého? Takhle to vypadá, že sem debil. Já si myslím, že seš debil. S pozdravem Potrefená Husa

Vzduchie řekl(a)...

Neboj potrefená husokachno, jednou dojde i na chválu. Však jsem aj napsal, že z tvého pohledu to může být obráceně. Většinou nekontroluješ stav vozidla, když tě ani nenapadne, že po dobu tvé nepřítomnosti ti v něm někdo rajtoval.;-)

Anonymní řekl(a)...

Je to dost perverzní, mít ve vaně hadici. Když si napustim vanu a chci se v ní válet, hadice by mi tam vyloženě překážela. Rád uvítám nejrůznější lodičky a kachničky, ale přijde mi úplně nemyslitelné hrát si ve vaně s hadicí od pračky. Proto vždy před koupáním tu zrůdu z vany vyndám. Ale už jsem se naučil ji tam po koupání zase vrátit. Prostě už jsem zase chytřejší.

Vzduchie řekl(a)...

jak moc nemyslitelné je pro tebe hraní ve vaně s hadicí, o tom si netroufám spekulovat. Nicméně nejspíš ti koupím lodičku, představa, že przníš hadici od pračky mne děsí. Ona za to nemůže.